
Yess!! Promo Lego terbaik !!! Spesial untuk guru-guru bawa anak sekolah beraktiviti di taman tema tersohor di dunia. Buat tempahan now! selagi stock masih ada Legoland offer 60% diskaun termasuk makanan . Sangat berbaloi yg tidak boleh ditemui dengan lain-lain pakej pelancongan .Info lanjut seperti berikut:-
Apa yang cikgu-cikgu dapati dalam pakej diskaun 60% ni?
1.Kemasukan 1 hari penuh (Tiket 1 Hari) ke LEGOLAND Malaysia Theme Park
2.RM22 / RM27 Voucher Makanan Kombo Kanak-kanak untuk para murid.
3.Woksyop Pendidikan ( educative) setiap group(PILIHAN). Pilih daripada 12 bengkel.
4. 1 (satu) kemasukan PERCUMA (Tiket 1 Hari) ke Taman untuk guru bagi setiap 10 pelajar (tidak termasuk makanan)
Kelayakan minimum: Sekurang-kurangnya 20 pelajar untuk pakej promosi ni
Maksudnya dengan kelayakan masuk minima 20 murid, 2 cikgu dapat turut serta – Percuma !!
Bukan sahaja tiket murah 60%, guru-guru pun dapat masuk PERCUMA
Boleh klik web Legoland Malaysia di bawah untuk maklumat lanjut
https://www.legoland.com.my/tickets-passes/day-tickets/schools/
Info penting
Masa operasi
Setiap hari dari 10.00 am ke ke 6.00pm( entrance paling last ialah 5.00 petang, So para guru perlu datang awal sebaiknya pukul 8.30 siap-siap tunggu sebelum pintu masuk ke Lego di buka
Tips jangan kecewa:
Adalah dinasihatkan agar anda buat checking hari operasi Legoland kerana pihak Legoland sentiasa menutup taman tema sehari suntuk bagi menjalankan kerja-kerja maintenance.
Oleh itu para pelawat wajib membuat semakan laman Legoland dan hendaklah mengurus & merancang untuk mengadakan lawatan ke Legoland .
Nak cari tempat penginapan? Cari alternatif penginapan di area yang penuh kemudahan shopping, kedai-kedai, kemudahan bank dan lain-lain lagi?
Sila semak info atau hubungi pada pautan link website untuk booking Dillenia Homestay di sini.
Apa kebaikan bermalam di Dillenia Homestay?

Cuba try Google Map kat atas? Trip dari homestay ke Legoland cuma ambil 10 minit drive.( minima 15 minit maksima 15, depends on off peak atau peak hour )
Apa lagi kelebihan lokasi Dillenia Homestay?
Hampir sangat dengan Aeon Mall Bandar Bukit Indah iaitu 3 minit pandu atau 450meter , . Mudah nak cari tempat makan berhampiran atau cari barang keperluan yang tak sempat dibeli atau dibawa dari rumah ke Legoland.
So Aeon Mall Bukit Indah juga ada Medan Selera / Food Court Arena yg jual pelbagai jenis aneka hidangan dine-in. Selepas makan anda boleh jalan-jalan, cari barang
Mark dalam reminder Android anda kelebihan lokasi homestay . Ada banyak lagi , Lotus Hypermarket Bukit Indah pun cuma 900meter dan TF Hypermarket depan Lotus.
Lagi kelebihan?
Bandar Bukit Indah juga merupakam bandar perniagaan( Central Business District ) bagi Iskandar Puteri, dan oleh itu nak cari Bank-bank(ada lebih 7 buah), klinik, cafe, resto, kopitiam dan macam-macam lagi kemudahan pun senang.
Berbeza dengan Legoland Malaysia yang merupakan taman tema, korang nak cari kedai mamak pon tak jumpa kat keliling Legoland tu.. (iaitu di bandar Medini Iskandar Malaysia) dan kebanyakan barangan yang dijual di sini kebanyakannya di dalam Mall Medini di Medini Iskandar Malaysia, iaitu outlet-outlet kecil seperti mini mart 7E, KK Mart, Jaya Grocer kadar harga barangan yang dijual mengikut standard harga pelancong.
Anda dari K.L, Kedah, Terengganu, Kelantan, Sabah, Sarawak Camaner nak Cari Dillenia?
Itu mudah bah ( kata orang Sabah) Dillenia Homestay terletak sebelah jer dengan Exit Bukit Indah(PLUS) so, bila korang sampai je Exit , lebih kurang dalam 350meter pandu dah sampai area Dillenia Homestay; mudah dicari, kepala pun tak pening , belok sana, belok sini, pusing pusing sini.
Atas: Dari K.L atau mana-mana lokasi kat Malaysia, ikut Lebuhraya Utara Selatan, set Waze atau Google Maps “Dillenia Homestay near Legoland“, ikut route Exit 308 ( bukan Exit 308A, sebab ini mengambil masa lebih daripada 10 minit berbanding 308 yang direct)

Nampak atas? lepas keluar ikut Exit 308 PLUS korang akan nampak Aeon Mall sebelah kiri, dan tengok signboard tu? Haha, Legoland pun dah dekat, homestay korang lagi lah dekat iaitu 350meter jer dari tempat ni
Kalau korang datang dari Msia Timur pula, Dillenia Homestay ni cuma 25minit travel Grab atau Van dari Senai Airport ( melalui Lebuhraya Senai enter Lebuhraya Second Link & keluar ikut Exit 308 Plus, dah sampai
Senang dan mudah nak ke mana-mana dari Dillenia Homestay. Check info atau call pada link website kami untuk booking Dillenia Homestay di sini.
Atau call:-

