Homestay Berdekatan Pinewood Studio Iskandar Medini

Homestay Berdekatan Pinewood Studio Iskandar Medini

Homestay Near legoland-Dillenia Homestay Attractions

Homestay berdekatan Pinewood Studio Iskandar di  Medini?  nak cari homestay berdekatan, ada beberapa perkara yang anda mesti  atau wajib tau. Antaranya  yang penting  ialah berapa lama anda akan tinggal di homestay berdekatan Pinewood Studio tersebut.

Dan satu lagi apakah kemudahan yang terdapat di sekelilingnya.
Dillenia Homestay merupakan homestay yang terdekat dengan Pinewood Studio Iskandar dan merupakan homestay yang lengkap dengan segala macam kemudahan dari minimart 24jam(local),  7 Eleven  dgn jarak berjalan kaki ( 50 meter), kedai-kedai runcit, klinik, farmasi, kedai tayar, kedai “hardware”, kedai buku dan alatulis

homestay near legoland-Dillenia Homestay Map

Apakah Pinewood studio ni sebenarnya? Ok, ianya merupakan studio perfileman dengan taraf antarabangsa di mana segala kelengkapan perfileman di dalamnya adalah sama standard atau sama tarafnya dengan studio perfileman lain di dunia. Contohnya seperti  Fox Studio, Universal Studio, 21st Century dan lain-lain lagi yang biasa kita dengar dan tonton melalui movie atau filem.

Bagi anda yang pernah ke sini pastinya anda tahu kawasan di sekitar Medini ini merupakan kawasan bandar baru yg sedang dibangunkan dan masih kosong. Jadi kalau bekerja di sini hanya ada café makanan Pinewood yang hanya beroperasi pd waktu siang . Di sini dalam lingkungan 5km memang tiada kedai  kedai  seperti rumah kedai  yang biasa anda boleh dapatkan atau beli barangan keperluan .

Kedai-kedai  yang paling dekat pula hanya boleh anda dapati kat Legoland Malaysia, itupun ianya adalah di dalam Medini Mall. Mall setingkat yang kebanyakan di dalamnya ialah restoran restoran makanan untuk pelancong dan pengunjung taman tema Legoland tersebut.

Di sini di Pinewood Studio anda takkan jumpa farmasi kalau nak cari ubat sakit demam, selsema, sakit perut dan lain lain penyakit. Klinik memang langsung tak ada. Supermarket dan kedai runcit memang lah jauh sekali , takkan ada kalau anda nak cari   barang-barang mentah untuk dimasak .

Jadi pilihlah Dillenia Homestay, call 011-28653629 atau pada HP Android klik utk Whatsapp kami
http://wasap.my/+601128653629