Homestay dekat Aeon Mall Bukit Indah, Legoland Malaysia

Homestay dekat Aeon Mall Bukit Indah, Legoland Malaysia

1491132301824574120948

Foto atas : Aeon Mall ni akan dipenuhi ramai pengunjung terutamanya pada hujung minggg iaitu Sabtu dan Ahad. Pengunjung-pengunjung sebahagian besar ramainya datang dari warganegara Singapura . Jarak perjalanan dari Singapura cuma 25 minit memandu dari Tuas, Singapura.

Tambahan lagi mudah kesampai ke Aeon Mall Bukit Indah kerana Expressway Tuas( Singapore Highway Authority) bersambung dengan SecondLink Expressway (PLUS Malaysia ). Exit 308 Bukit Indah (PLUS) cuma 200meter jaraknya hampir dengan AEON MALL Bukit Indah ini.

Expressway Tuas( Singapore Highway Authority) dan  SecondLink Expressway (PLUS Malaysia ) merupakan lebuhraya 6 lorong (3 lorong kiri dan 3 lorong kanan).

Homestay ni juga hampir dengan Aeon Mall Shopping Complex. Jaraknya cuma 350meter dari Dillenia Homestay. Masa yg diambil untuk berjalan kaki 5-10 minit. Jadi memang gampang untuk anda membeli -belah dan dapatkan keperluan barang harian hampir di sini. Bukan itu sahaja, barang dan produk untuk anda menginap di sini juga gampang didapati di sini.

Maka dengan kegampangan memperolehi produk-produk di sini adalah lebih baik anda yang bercadang berwisata ke Legoland Malaysia menginap di sini.

Buat anda yang membutuhkan fasilitas ATM untuk mengeluarkan uang, di dalam Aeon Mall juga terdapat beberapa mein ATM. Di sini juga adalah kawasan perbandaran yang lengkap dengan fasilitas dan homestay amat hampir dengan bank-bank seperti Ambank, Maybank, Bank of China (B.O.C), Bank Rakyat, dan pelbagai fasilitas lain.

homestay-hampir-legoland- malaysiaPeta atas : Menunjukkan  jarak Dillenia Homestay ke Aeon Mall Bukit Indah cuma 350 meter sahaja.

changi-to-boon-lay-mrt-to-homestay-near-legoland-malaysiaFoto atas : Dari Singapura ke Homestay juga gampang, cuma ambil masa 25 menit sahaja dari Tuas CIQ Singapura terus ke Exit 308 Bukit Indah, AEON MALL Bukit Indah cuma 200 meter dari Exit 308 dan Exit 308 pula cuma 350 meter dari homestay. Gampang ahhh!! 😀

Mahukan lebih maklumat jangan lupa baca blog kami ini. Daftarkan nama dan email untuk dapatkan maklumat terkini. Ya, gampang untuk dapatkan maklumat. Selamat berwisata ke Malaysia!!

Save